Πέμπτη, 13 Απριλίου 2017

Γιατί έφυγαν 60.000 επιχειρήσεις από την Ελλάδα;

Γιατί έφυγαν 60.000 επιχειρήσεις στην Βουλγαρία με ότι συνέπειες αυτό συνεπάγεται για την ανεργία και την οικονομία μας γενικότερα; 

Απλά διάβασε τον παρακάτω πίνακα και θα καταλάβεις πόσο ηλίθιοι είναι αυτοί που μας κυβερνούν...!




Bill Thomopoulos

Στον Καναδά έχουμε πάρα πολύ καλό σύστημα όπως και η Αμερική το ίδιο. 

Καλό θα ήταν μερικοί στο Υπουργείο Οικονομικών να έρθουν και να μάθουν το πως το κάνουμε εδώ. 


Παλαιότερα έκανα κάτι εισαγωγές από Ελλάδα....πιο δράμα εγώ σαν Καναδός δεν είχα ξανά δει.

Χειρότερο κιόλας για να εξάγουμε στην Ελλάδα. Εμείς δεν χρειάζεται να πάμε σε καμία κυβέρνηση για καμία σφραγίδα και μου έκανε εντύπωση όταν ο παραλήπτης με ρώτησε για σφραγίδες και πάρα σφραγίδες - πράγμα που δεν γίνεται.

Εδώ έχω δικαίωμα να κόψω τιμολόγιο και σε ένα απλό χαρτί που λέει ο λόγος δεν πάει να ναι για χονδρική ή για λιανική πωλήσεις.

Εγώ και να θέλω να ανοίξω επιχείρηση στην Ελλάδα (το οποίο θα ήθελα πολύ) με κανένα Θεό δεν πληρώνω 24% και πάνω και τα άλλα....να μου μείνει μόνο 2,440 από π.χ. 20,000 μικτά κέρδη...αν είναι δυνατόν!
ΤΏΡΑ ΤΟ MANIATIKO REPORT ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΟ MYWEBOOK _____Η ΕΝΣΩΜΆΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΈΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΕΞΈΛΙΞΗ